>sheikha mozah …çok zarif bir tarz..

>

3 Comments (+add yours?)

  1. Betul
    Aug 10, 2010 @ 01:43:32

    >bu sondaki tulum cok kotu bi secim olmus bence. onun disindakiler gercekten hos

    Reply

  2. burası benim tükkanım :)
    Aug 14, 2010 @ 13:26:47

    >ben buna tesettür olarak adlandıramam evet güzel bir tarzı var ,çokta güzel bir kadın ama sacının ucuna bone takmakla tesettürlü olunmaz ,muhafazakar bir giyim tarzı var ve çok hoş ,özellikle elbiseler tesettürlü bayanlar için bir örnek teşkil edebilir

    Reply

  3. burası benim tükkanım :)
    Aug 14, 2010 @ 13:28:53

    >ve 2-3-5. resimlerdeki elbiselere bayıldım süper tarz ,ya nie böyle elbiseler göremiyorum ben mağazalarda :(

    Reply

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

