>üç tülbentten bu olur :)üç tülbentten havalımı havalı bi tunik olur .

>üç tülbentten havalımı havalı bi tunik olur … dün kemeraltındaydım izmirliler bilir istanbulun tahtakalesi eminönü gbi.. kızlaragası hanında tülbentlerle yapılmış bi çok elbise tunik şalvar vs. gördüm ama kiminin boyu kısa geldi kiminin kolu kısa geldi. çok hoşuma gitti yaz günlerinde biz kapalı bayanlar için bunaltmayan bi meteryal tülbent.. çarşıda gezdiğimiz sürece ne yapabilirm die düşündüm hep kumaşçılara uğradık metreyle satılan tülbent bulmak için ama düz renkler vardı genelde astarlık olarak kullanılan.. tam eve gitmek için yola koyulmuştuk ki annem bi anda durdu .küçük bi magaza envai çeşit tülbent yazma… anem kendine günlük takmak için bi tülbent begendi.. bende etrafa bakınırken kenarı baskılı ama oyasız bu yazmaları buldum basta cesaret edemedim ama alim dursun bi kenarda dedim üç tane 1metreye 1 metre yazma aldım.. eve geldik.. aldım tülbentleri elime başladım evirip çevirmeye sonuçta bu güzellik çıktı ortaya annem bende istiyom bi tane die dolanmaya başladı etrafımda:) en kısa zamnda onada yapıcz. dikişi yaklasık 15 dk sürdü:) yani beş dakkada beşiktaş😀 yapımı pratik havalı bi tunik denemeye deger.. hafta sonu düğünümüz var afyonda orda giymeye karar verdim kol kısmına bi kaç taş pul boncuk işleyerek..

1 Comment (+add yours?)

  1. ayşe
    Aug 20, 2010 @ 09:23:23

    >tuniği de boleroyu da beğendim ama yapılışını ayrıntılı anlatırsan daha çok faydalı olur

    Reply

Leave a Reply

