>kolay ruj taşıma..

>çantamda rujumu bulamıyorum ve en büyük korkum kapağının açılıp çantama bulaşması…işte pratik çözüm hem anahtarlığımı kolayca buluyorum hemde rujumu… bunu yapmak beş dkmı aldı.. tavsiye edilir…

2 Comments (+add yours?)

  1. Tugba
    Aug 11, 2010 @ 07:36:08

    >cok sahane olmus :)kendinmi ördün?Ben böyle konularda pek becerikli degilimdir.ama ögrenmek istiyorum. anlatabilirmisiniz?bu ara blogunuzu cok begendim.

    Reply

  2. tugba
    Aug 19, 2010 @ 09:10:17

    >ewt cnm bn ördüm .. uzun zmn önce bi hobi dergisinde görmştm.. aklımdaydı yapıp paylaşmak istedim.. en kısa zmnda nsl yapıldıgını anltn bi post yayınlym cnm

    Reply

Leave a Reply

