>inci çiçeğim…

>

boş kaldıkça bu tarz çicekler ,motifler ,fiyonklar vs. yapıyorum .. 

4 Comments (+add yours?)

  1. eslemce
    Jul 28, 2010 @ 08:58:35

    >ayy çok güzelmişşşş,bende böyle ciciler yapıp kızıma saç bandı yapmak istiyorum:):) fırsat bulursam tabiii..Böylesi hamarat insanlarla komşu komşu olmayı ne çok isterdim.Sevgiler,selamlar

    Reply

  2. eslemce
    Jul 28, 2010 @ 08:59:18

    >ayrıca bloğunun temasına bayıldım,yakışmış çok hemde.söylemeden geçemedim napayım:):))

    Reply

  3. Tugba
    Aug 11, 2010 @ 07:07:38

    >cok güzel olmus :)ellerrinize saglik :)birde nasil yaptiginizi anlatabilirseniz sevinirim🙂

    Reply

  4. tugba
    Aug 19, 2010 @ 09:08:04

    >eslemce;çok tşkr edrm iltftlrn için :)tugba;tabi anlatrm cnm..

    Reply

Leave a Reply

