>bugünkü perpa alışverişim..

>

saat:5tl elbise:10tl çanta:20tl


5 Comments (+add yours?)

  1. yenigelinceyizi
    Sep 21, 2010 @ 13:51:00

    >karlı alışveriş olmuş hele çantana bayıldım hayırlı günlerde kullan inşallah

    Reply

  2. tugba
    Sep 21, 2010 @ 14:15:23

    >gerçekten öyle oldu🙂 çok tşkr edrm…

    Reply

  3. betül
    Sep 21, 2010 @ 15:32:46

    >merhabalar bloğunuzu şu anda keşfettim güzel paylaşımlarınız var bende izmirde oturuyorum sanırım afyonla da bi bağlantınız var eşimde afyonlu sizden bi ricam olucak tülbentten yapmış olduğunuz tuniğin yapım aşamalarını paylaşma yada anlatma imkanınız varsa anlatırsanız memnun olurum iyi günler :)betül.

    Reply

  4. sevim
    Sep 21, 2010 @ 15:36:33

    >çantana bayıldım cnm güle güle kullan nerden alığını öğrenebilirmiyim? sevgiler…

    Reply

  5. tugba
    Sep 22, 2010 @ 09:04:46

    >betül: merhaba blogum hakkında söylediğiniz sözler için teşekkürler:)afyonda aile dostlarımız var bu yıl iki kez gittim güzel şirin bir yer.. tülbentten yaptığım tunik çok kolay bu hafta birz yogunum ama hftaya şemalı olrk anlatrm yapılışını hatta o tuniği afyonda bi düğünde giydim herkesin ilgisini çekti :)sevim: teşekür ederim cnm🙂 çantamı izmir hatay salı pazarından aldım sosyete pazarı🙂.. eskiden perşembe günleri yapıldıgından perpa olrk kaldı dilimde🙂

    Reply

Leave a Reply

