>süslü bi ayıcııık :)

>

evet farkındayım ard arda post giriyorum post patlaması yaptımm.. malum okulum tatilde benmde yaptgm bi çok sey var ve yapmak istediğim.. bu ayıcığı dün işledim internetten bi ayıcık şablonu buldum ve keçe kestim üzerini zevkime göre işledim ya bi tişörtü süsliycek yada kot portföyümü bilemiorumm sizden öneri bekliorumm
begendinizmi🙂

1 Comment (+add yours?)

  1. permaren
    Feb 06, 2011 @ 20:39:51

    >ayy bu çok şirin olmuş….her yere taşır bu şirinliğini nereye konursa konsun çok şirin durur..ellerine sağlık..:))

    Reply

Leave a Reply

